dijous, 28 d’agost del 2014

L'Entrada de Grallers























1 comentari:

Anònim ha dit...

Bon dia, Sr. Alegre. Vostè no em coneix de res, però em permetrà que li escrigui aquestes línies. He descobert el seu blog per casualitat, mentre buscava informació de Sitges. En primer lloc, m'ha sorprès molt gratament la qualitat de les fotografies. Però, més important encara, li vull agrair que les exposi obertament a la xarxa. Veient-les, m'he emocionat i he recordat tants estius passats a Sitges.

Ara ja han passat molts anys i visc fora, a Irlanda, però sempre m'he sentit de Sitges i, tot i que no hi vaig néixer, és el meu poble. En definitiva, i per no avorrir-lo amb la meva història, el vull felicitar per les imatges i, sobretot, agrair-li que les exposi públicament, ja que ha aconseguit emocionar-me tot recordant moments que perduraran sempre en la meva ment.

Gràcies i Visca Sitges!